Příspěvky se štítkem „Google“

Zájmově orientovaná reklama na dosah

Zájmově orientovaná reklama se blíží Před čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.

Pokračování článku…

Aktuální podíly vyhledávačů v ČR

Aktuální podíly vyhledávačů v ČR Již dva roky platí, že vyhledávač Seznam používají cca dvě třetiny uživatelů českého internetu, vyhledávač Google pak necelá třetina. Tím jsme spolu s Ruskem, Čínou a Koreou ve světě raritou – ve všech ostatních zemích je Google ve vyhledávání jasnou jedničkou. I v ČR však svůj podíl postupně zvyšuje.

Pokračování článku…

1