Zvyšování obchodní efektivity webu

Zvyšování obchodní efektivity webu Každý komerční web má své obchodní cíle. Takovým cílem může být například získání nových zákazníků, přímý prodej produktů či budování značky. Většina webů však těchto cílů dosahuje jen s velkými rezervami. Za daných okolností (rozpočet, investovaný čas zaměstnanců, aktivity konkurence…) by takový web mohl i při malých změnách přinášet výrazně lepší výsledky.

Příčin špatné efektivity webu může být mnoho. Například:

  • celkově špatně navržená koncepce internet marketingu
  • web není vidět, nepřichází na něj noví návštěvníci (SEO, PPC,…)
  • web není přístupný, uživatelé se na něj nemohou dostat (např. s daným prohlížečem)
  • web je špatně použitelný, je obtížné jej ovládat a pracovat s ním
  • web není graficky atraktivní, většina návštěv končí po otevření první stránky
  • web neobsahuje obsah, který by návštěvníka přesvědčil ke konverzi
  • obsah webu je uspořádán nepřehledně, návštěvníci se na webu neorientují
  • web nepůsobí důvěryhodně, nepřesvědčí návštěvníka o spolehlivosti firmy
  • web je celkově technicky zastaralý

Se všemi těmito problémy vám rád pomohu. K výraznému zvýšení efektivity webu jej často stačí pouze důkladně projít, identifikovat a odstranit největší chyby.

Jak probíhá zvyšování obchodní efektivity

Ke vstupům analýzy patří informace o obchodních cílech webu, cílových skupinách a informace o vás jako provozovateli webu. Ke zjištění těchto informací vám pošlu elektronický dotazník.

Výstupem je potom protokol s nalezenými prohřešky, seřazenými podle typu a závažnosti. Protokol obsahuje i konkrétní doporučení k nápravě. Ta později slouží vybranému dodavateli při odstraňování nalezených chyb a souvisejících úpravách webu.

Co analýzou získáte

Služba „Zvyšování obchodní efektivity webu“ vám zajistí:

  • přehled o slabinách vašeho webu
  • konkrétní doporučení k jejich nápravě
  • zvýšení konverzního poměru (z návštěvníků bude více zákazníků)
  • celkově spokojenější návštěvníky
  • efektivnější vynakládání prostředků na internetovou propagaci

Orientační cena analýzy

Výše popsaná práce obvykle zabere přibližně 6 hodin, není potřeba osobní schůzka. Cena analýzy „Zvyšování obchodní efektivity“ se tedy pohybuje okolo 5 700 Kč + DPH.

Konkrétní pracnost však závisí i na typu, cílech, rozsahu a funkčnosti webu. Zeptejte se na cenu této služby přímo pro svůj web.

← Pořádání výběrových řízeníPolitický marketing online →

Poptávkový formulář

Vyžádejte si konzultaci i pro svůj projekt! Obratem vám zašlu cenu a časové možnosti. Kontaktovat mě můžete také na emailu jan@strafelda.cz.

 
 
 
 
 
Tato otázka slouží k ověření, zda nejste spamovací robot.
 

* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou.