Ovlivní komunity firemní komunikaci?

Ovlivní komunity firemní komunikaci? Zákazníci stále častěji požadují využití nových trendů při zvyšování viditelnosti firemního webu. SEO, PPC a email marketing jsou dnes standardem, kdo chce být o krok napřed, experimentuje s komunitními weby. Ty mají obrovský potenciál, ale zároveň vyžadují určitou otevřenost firemní komunikace. Avšak k té zatím ve většině firem není vůle.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (nehodnoceno)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Ovlivní komunity firemní komunikaci?”

  1. Gravatar Hermit

    23. 3. 2009 v 2.06 hod.

    Osobně si myslím, že síla “komunitních” webů/portálů se značně přeceňuje. A to z několika důvodů.
    1. Lidé firmám nevěří ani jejím pracovníkům = firma je tím zloduchem co ode mne chce peníze, Z toho plyne, že jakýkoliv názor „nezaujaté osoby“ má větší váhu a “nastrčená figurka” to bude mít hodně těžké
    2. Komunitní portály tu jsou pro zábavu, komunikaci s přáteli či se skupinou lidí se stejnými zájmy = jakmile tam vstupuje cizí faktor s jediným cílem budovat značku/podpořit prodej, tak je to dle mě špatně. Neumím si představit firmu jako altruistu.

    Mnohem efektivnější mi přijde na komunitních službách sledovat přání/stížnosti uživatelů a na základě toho zlepšovat své služby či produkty. Jsem spíš zastáncem toho, zaměřit se na důkladné analýzy vstupních dat.
    Co se týká komunikace zákazník2firma, tak na tu existují vhodnější komunikační kanály. Navíc tyto kanály (e-mail, telefon, hot line, videochat, online help (chat), …) očekávám na oficiálním webu firmy, kdy mám alespoň jistotu, že nekomunikuji se záškodnickou konkurencí a důležitá je pro mě okamžitá a kvalifikovaná reakce.

    Ten scénář co popisujes mi přijde vhodný pouze pro malé procento firem.

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.