Proč v tendru nechtít grafický návrh

Proč v tendru nechtít grafický návrh Zdánlivě to zní jako dobrý nápad – poptaní dodavatelé připraví kalkulaci a připojí jeden či více návrhů na úpravu grafiky. Zadavatel si pak už jen vybere firmu s „nejhezčím“ grafickým návrhem. V praxi však tento postup ukazuje naprosté nepochopení procesu vytváření fungujícího webu. Zadavatel tím navíc z tendru vyloučí všechna kvalitnější webová studia.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (hlasů: 9)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Proč v tendru nechtít grafický návrh”

  1. Gravatar Simon Grimmich

    20. 11. 2008 v 20.50 hod.

    Ahoj, tvůj blog se mi moc líbí, těším se na tvou tvorbu. (jen tady nad komentářem se nezobrazují hvězdičky u hodnocení…)

  2. Gravatar petr

    11. 2. 2011 v 17.32 hod.

    Ano! předkládat grafický návrh v tendru je zavádějící, přesto koncept webu nebo chcete-li vizuální styl, považuji za klíčový v rozhodování. Podívejte se, jak se weby liší hlavně ve vzhledu a ne ve funkcích. :) Fandím vám! dobré články píšete

  3. Gravatar Jan Štráfelda

    11. 2. 2011 v 23.12 hod.

    [2] Každý dodavatel má svůj charakteristický rukopis. O vizuálním stylu, jakým weby vytváří, se klient může snadno přesvědčit v referencích. A měl by tedy spíš řešit koncepci webu. Tj. místo grafického návrhu žádat v tendru wireframy a jejich detailní marketingové odůvodnění. A samozřejmě k jejich vytvoření poskytnout dostatek informací.

    Děkuji za pochvalu, jsem poctěn :-)

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.